شرکت تیزرو ( سهامی خاص )
شرکت تیزرو در زمان پهلوی انحصاراً نماینده هوندا ژاپن بوده است که بیش از 60 سال سابقه فعالیت دارد و از اولین تولید کنندگان موتور سیکلت و لوازم یدکی در ایران به شمار می رود، شرکت تیزرو به تعهد اینکه سالیانه بخشی (حدود 30%) از فعالیت خود را در ایران بومی سازی کند (مهندسی معکوس) در ایران ثبت و اجازه فعالیت گرفت. بعد از انقلاب سهام این کمپانی بیشترین درصد سهامش در اختیار بنیاد مستضعفان قرار گرفت یعنی 76 درصد و 21 درصد آن در اختیار هوندا ژاپن است و 3 درصد باقیمانده در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر قرار گرفت.
بعد از گذشت پایان اعتبار سند فعالیت شرکت تیزرو افراد سودجو با قرار دادن پیشوند و پسوند هایی به کلمه تیزرو شروع به فعالیت با نام شرکت تیزرو کردند که با ارائه محصولات ضعیف و بی کیفیت باعث مُکَدَر شدن افکار نسبت به این برند قدیمی شد، با پیگیری های مسئولانه، ما توانستیم این برند را بدون پسوند و پیشوند به نام خود ثبت کنیم و طلایه دار این برند اصیل و کهن در عرصه لوازم موتور سیکلت باشیم. اهدافی که سهامداران این مجموعه بزرگ به دنبال آن هستند ارائه لوازم یدکی ظاهری موتور سیکلت با بالاترین کیفیت و ارزشمندترین بسته بندی می باشد. هدف ما ارتقای ذهنیت مصرف کنندگان و مشتریان موتور سیکلت درباره برند تیزرو در بازار است، ما به دنبال آنیم تا بتوانیم فرق میان تیزرو و برندهای مشابه را در میان مردم جا بیاندازیم. مجموعه تیزرو نه تنها در تمام مراکز استان ها بلکه در تمام شهرهای بزرگ استان های کشور دارای نمایندگی پخش است و پاسخگوی تامین نیاز تمام مصرف کنندگان است. ما آنقدر به کیفیت محصولاتمان اطمینان داریم که حاضریم مرسوله هایی که کیفیت آنها توسط مشتریانمان مورد تایید مصرف کنندگان آنها نیست را به هزینه خود مرجوع و بهترینِ آن را جایگزین کنیم. استعلام مجموعه ما در این بازار حقیقی و بعد از آن در فضاهای مجازی بازار لوازم موتور سیکلت این اطمینان و امکان را به شما می دهد تا متوجه کیفیت لوازم، گستره ی وسیع و پهناور مشتریان ما و بالاترین مرحله آن رضایتمندی کامل تمام مشتریان و نمایندگان ما در سراسر کشور عزیزمان ایران می باشد.